סערה • לביא לגפני: "אתה ממשיך את הסלקציה בעם היהודי"

    לאחר שיו"ר הוועדה נעל את הדיון אמר גפני ללביא: "אם לא תחזרי בך מהאמירה כאילו אני ממשיך את הסלקציה אגיש תלונה לוועדת האתיקה. לשפל כזה עוד לא הגיעו בכנסת"
    איתי גדסי 1 Comment on סערה • לביא לגפני: "אתה ממשיך את הסלקציה בעם היהודי"

    חוק המקוואות • נדחתה הרביזיה של ח"כ עליזה לביא על חוק המקוואות • לביא לגפני: "אתה יודע מתי הייתה סלקציה בעם היהודי ואתה ממשיך אותה" • גפני בתגובה: "אם לא תחזרי בך – אגיש תלונה לוועדת האתיקה"

    ח"כ משה גפני צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    לאחר שיו"ר הוועדה נעל את הדיון אמר גפני ללביא: "אם לא תחזרי בך מהאמירה כאילו אני ממשיך את הסלקציה אגיש תלונה לוועדת האתיקה. לשפל כזה עוד לא הגיעו בכנסת"
    12:18
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on דרמה: צה"ל ממליץ על ביטול מוחלט של הילולת הרשב"י במירון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    היום בכנסת: נדחתה הרביזיה של ח"כ עליזה לביא על חוק המקוואות, ובכך אישרה ועדת הפנים בראשות ח"כ דודי אמסלם סופית את החוק של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לקריאה שניה ושלישית.

    במהלך הדיון נרמה סערה לאחר שלביא תקפה ואמרה: "החוק מעגן אפליה בחוק ופגיעה באזרחי ישראל וביהדות העולם באופן עמוק. אני רוצה להניא את הכנסת מלחוקק חוק שלא יעמוד בשום בג"ץ. האם אפשר להגן על החוק האומלל הזה? תוך 9 חודשים אמורים לבנות מקוואות לזרמים, אבל בכלל לא פנו לנציגי הזרמים. מה הבהילות? מה החיפזון? למה למהר בצורה כזו פוגעת שתניא אנשים מלעלות לארץ?".

    כאן פנתה ח"כ עליזה לביא לח"כ גפני ואמרה לעברו בזעם: "אתה יודע מתי הייתה סלקציה בעם היהודי ואתה ממשיך אותה", רימזה שגפני ממשיך על ידי החוק את מעשיהם של הנאצים ימ"ש.

    יו"ר הוועדה ח"כ דודי אמסלם אמר כי "זה לא דיון. הדיון התקיים בשבוע שעבר. אנחנו רק מצביעים על הרביזיה". בסופו של דיון, הרביזיה נדחתה ברוב של 7 נגד 4.

    לאחר שיו"ר הוועדה נעל את הדיון אמר גפני ללביא: "אם לא תחזרי בך מהאמירה כאילו אני ממשיך את הסלקציה אגיש תלונה לוועדת האתיקה. לשפל כזה עוד לא הגיעו בכנסת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ליצמן שכח שהוא לא דיבר עם אף אחד רק עם קרנווסר